Produse pentru săgeți de calitate (2)

Analiza performanței comerciale - Strategie și performanță comercială

Analiza performanței comerciale - Strategie și performanță comercială

Realizăm o analiză detaliată a departamentului dumneavoastră de vânzări pentru a identifica punctele forte și slabe, oportunitățile și provocările. Evaluăm procesele dumneavoastră de vânzare, gestionarea lead-urilor, tehnicile de negociere etc.
Analiza Uleiului de Măsline

Analiza Uleiului de Măsline

Analizele obligatorii: Un document reglementar al comisiei europene reglementează analizele uleiurilor de măsline: faceți clic aici Un ulei de măsline trebuie să respecte un anumit număr de parametri fizico-chimici pentru a permite etichetarea ca VIERGE EXTRA, VIERGE sau LAMPANTE (nepotrivit pentru consum în CEE). Regulamentul 2568/91 din 11 Iulie 1991, publicat în Jurnalul Oficial al Comunităților Europene, oferă criteriile care trebuie respectate (vezi schema de mai jos). Laboratorul LAHN propune analizele curente pentru uleiurile de măsline: indice de aciditate, indice de peroxid, măsurare UVK (K270 – K232). Un ulei denumit „lampant” este nepotrivit pentru consum în CEE. Acestea sunt destinate lămpilor cu ulei, de unde și calificativul de „lampant”. Analizele K232 ȘI K270 Aceste măsurători fizico-chimice sunt revelatoare pentru buna conservare a uleiurilor de măsline.